piątek, 2 listopada 2007

Jakie były kolejne miesiące?

2 listopada 2007 r. spotkała mnie niesamowita niespodzianka. Chyba taka, jakiej nie mogłabym sobie nawet wymarzyć. Zadzwonił do mnie Dr Pogorzelski z Rabki, że będzie jechał do Gdańska z Panią Dorotą Hedwig. Jako prezesi Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą jechali na spotkanie do mojego szpitala, gdzie mieści się oddział Towarzystwa. Na trasie przez całą Polskę zatrzymywali się u chorych, aby zostawić im odżywki wspomagające wagę. Doktor Pogorzelski leczył mnie w Rabce jak byłam dzieckiem. Wspaniale go wspominam. Do dziś jest ukochanym doktorem wszystkich pacjentów.


Uroczyste wręczenie statuetki Kryształowego Serca
 i Złotej odznaki Lekarza Niezwykłego 5.07.2007 r.
Dorota Hedwig, Alicja Pogorzelska, Andrzej Pogorzelski, Iga Hedwig

A kim jest Dorota Hedwig? Oczywiście mamą Igi! ( i nie tylko Igi) :) i najwspanialszą Panią Prezes Towarzystwa:)

Nie potrafię opisać jak się cieszyłam, że będę mogła ich gościć. Ich wpływ na moje życie jest niezaprzeczalny. Doktor leczył mnie jako małą dziewczynkę i pomaga mi do dziś, a Pani Dorota jest osobą, która wywalczyła nie tylko Igi przeszczep w Wiedniu,
ale i wszystkie kolejne:)
Musiałam wstać o 4.00, ale nigdy nie byłam tak wyspana!


Dr Andrzej Pogorzelski, Me, Dorota Hedwig

To był dla mnie dobry znak. Anioły były ze mną. Jednak to była moja najgorsza zima. Nie byłam w stanie wejść na pół piętra po schodach do mojej babci. Miałam ogromne duszności i żadne leki nie pomagały. Większość czasu już spędzałam w moim pokoju pod tlenem i czekałam...czekałam, aż będzie jeszcze gorzej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz